divendres, 13 de febrer del 2015

PASTÍS DE CARN I COLIFLOR

En comptes de fer el típic pastís de carn amb patata, l'he fet amb la coliflor i ha estat un encert! La combinació és ideal. A més, em va servir per donar sortida a una peça de carn que m'havia sobrat al fer un rostit per un dinar familiar. En el meu cas, tenia molta carn i ha quedat una mica descompensat quedant més carn que verdura, què hi farem.



Ingredients:
- Carn, en el meu cas de porc. Podeu utilitzar la que volgueu.
- Una coliflor
- Ceba
- Porro
- Pebrot verd i vermell
- Pastanaga
- Sal i pebre

* Les quantitat de verdures per fer el sofregit depèn de la quantitat de carn que tingueu. Ho vaig fer una mica a ull.

Preparació:
En una paella gran, tirem un raig d'oli i sofregim les verdures tallades ben petites durant 30 minuts mínim. Salpebrar el gust. Es tracta de fer un sofregit lentament perquè quedin ben poxades i roses.
Mentrestant, triturar la carn amb el minipimer o el què disposeu.
Barrejar el sofregit amb la carn. A més, també vaig afegir la salsa de la carn que m'havia sobrat perquè no quedés la carn seca.
En una olla fer bullir la coliflor durant 15 minuts perquè estigui ben tova per poder-la triturar. Un cop feta, posar-la en un colador perquè no quedi aigua i triturar-la.

Per últim, fer una capa amb la coliflor en la safata que escolliu. A sobre poseu la carn i finalment una capa de formatge rallat. Fer al forn durant 10-15 minuts perquè en fongui el formatge.

Ja es pot servir! Bon profit!


1 comentari:

  1. bonísima de veritat, ja tinc ganes de repetir mmmmm. Montse

    ResponElimina