divendres, 13 de febrer del 2015

VI DE FRUITES DEL BOSC

Com a regal de Nadal vaig fer un pack de coses fetes a casa. Aquest vi formava part del regal. És un vi dolç que s'ha de prendre ben fresc, ideal per acabar un bon àpat.


Ingredients:
- 1 L de vi negre ( jo el vaig comprar a granel i era vi del Priorat)
- 600 gr de fruites del bosc ( poden ser congelades)
- 250 gr de sucre

* La recepta original posa 500gr de sucre però vaig fer la prova i pel meu gust quedava massa dolç.

Preparació: 
Deixar descongelar les fruites del bosc i posar-les en un bol amb el vi. Deixar-ho marinar durant 24 hores. Passat aquest temps, colar-ho, aixafant bé les fruites i apretant bé perquè surti tot el suc de la fruita. Posar el suc en una olla amb el sucre i fer arrencar el bull. Tancar el foc i deixar refredar. Ja es pot embotellar i posar a la nevera.
Servir fred.

1 comentari:

  1. Va ser un regal que tots vam apreciar molt, tot era de primera. Montse

    ResponElimina