diumenge, 29 de juny del 2014

QUISCHE DE CARBASSÓ I BEICON

Aquest divendres vam voler fer un pícnic per sopar..cada vegada ens agrada més l'atmosfera que es crea quan fas pícnic, de manera que busquem maneres de fer-lo més cuidat i agradable. Ara ja tenim estovalles i fanalet!! :) Bé, anem al gra..per aquest divendres em vaig decantar a fer una quische pel pícnic. Un recurs que va molt bé en aquestes ocasions!
La pròxima vegada intentaré fer un foto en ple pícnic!


Ingredients:
- 1 base de pasta de full o bé es pot fer a casa. Jo vaig fer-la amb una recepta que vaig explicar en la quische de bròcoli.
- 1 carabassó mitjà-gran
- 1 ceba
- 1 porro
- 2 ous
- 50 gr de farina
- 300 gr de llet
- 50 gr de formatge mozzarella
- 1 paquet de beicon
- sal

Preparació:
1- El primer que faig és la massa: posar-la dins el motlle i coure al forn precalentat a 180ºC durant 15-20 minuts. Deixar refredar.
2- Mentrestant, sofregir la ceba i porro. Quan estigui daurat, afegir el carabassó tallat petit. Salar.Un cop veiem que estigui ben sofregit, incorporar el beicon i deixar fer durant uns 5 minuts perquè es dori i impregni bé de sabor.
3- En un bol batre els dos ous ( amb una mica de sal) amb la llet. Seguidament incorporar la farina (perquè no quedin grumolls podeu usar el minipimer). Afegir el formatge i per últim les verdures.
4- Abocar la barreja sobre la base de pasta de full i coure al forn durant 30 minuts aprox a 180ºC. Ha de quedar daurat. Deixar refredar bé.

Bon profit!
Aprofito i penjo una foto d'un dels llocs que hem anat aquest cap de setmana. Impressionant!

1 comentari: