diumenge, 27 de setembre del 2015

SOPA DE VERDURES

Ja he tornat de les vacances! I desprès dels excessos inevitables de quan s'està de vacances, em venia de gust començar amb una cosa lleugera i reconfortant. Les sopes al vespre m'agraden molt i el meu estomac ho agraeix.


Ingredients ( per 4 persones aprox):
- 1 porro
- 1 pastanaga
- 1 carbassó petit-mitjà
- Un grapat d'espinacs
- 1 pebrot verd
- 5-6 xampinyons
- 2 branques d'api
- 2 naps
- Sal, pebre, nou moscada i una fulla de llorer.

Preparació:
Primer de tot, tallar el porro, el pebrot, la pastanaga, els xampinyons i el carbassó en trossos ben petits. En una cassola afegir un raig d'oli i sofregir les verdures durant uns minuts. Salpebrar. Al cap de 5 minuts aprox, incorporar l'aigua. Jo he afegit el nap i les branques de api senceres perquè li donin gust. Afegir la fulla de llorer.
Deixar bullir durant 30 minuts. Per últim, afegir els espinacs tallats. Apagar el foc i tastar de gust. Afegir les espècies segons el vostre gust.
Al final jo he tret el nap i l'api perquè a casa no ens el mengem.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada